Frakt og levering
All vår distribusjon skjer fra våre lokaler på Kapp. Vi leverer våre ordrer innen 2-5 virkedager fra bestillingsdato.
I kampanjeperioder/ høysesong (september – desember) og ved bestilling av større ordre må det påregnes noe lenger leveringstid.
Hvor leverer Holmen Crisp AS
Vi leverer pakker over hele Norge. Normalt vil vi levere til ditt nærmeste utleveringssted (servicepartner) for transportøren (Bring), men om nærmeste utleveringssted er fullt (i kampanjeperioder og før jul) så kan en måtte regne med at transportør må velge et utleveringssted som defineres som nærmeste neste ledige sted.
Frakt
Holmen Crisp sender alle ordrer med Bring, og vi velger den raskeste og beste fraktmetoden for din pakke. Fraktpris beregnes ut ifra hvor du bor. Du vil motta en leveringsbekreftelse fra oss når pakken sendes fra oss.
Hente ordre selv
Det er mulig å hente din ordre på vårt lager mellom klokken 07.00-16.00 på hverdager. Dette må være avtalt med oss på forhånd, og gjelder kun ordre som allerede er bestilt og betalt. Kontakt oss på nettbutikk@holmen-crisp.no for å avtale dette.
Betaling
Alle priser er oppgikk i NOK. Betalingen skjer når varen bestilles på nett. Vi bruker Bambora som betalingsformidler. Det er en trygg betalingsløsning som oppfyller alle sikkerhetskrav rundt utbetalingene relatert til dagens salg. Vi kan ta imot alle kort fra VISA, Mastercard og Maestro samt Vipps. For mer info om Bambora; Les mer
Mangel eller feil ved leveranse eller vare
Send oss en e-post til nettbutikk@holmen-crisp.no. Husk at gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen.
Dersom du har fått feil vare, eller det mangler en vare i pakken, refunderer vi beløpet. Vi ettersender ikke. Ta det heller med på din neste bestilling.
Er varen skadet under transport?
Dersom varen er skadet under transport, er det viktig at du følger punktene nedenfor:
- Ta vare på den originale emballasjen og produktet.
- Dersom pakken er skadet når du henter pakken, skal skademelding skrives ut på utleveringsstedet (post i butikk).
- Send en mail til nettbutikk@holmen-crisp.no med kundenummer, ordrenummer og varenummer samt bilde av skaden.
Vi vil deretter behandle saken din og finne ut hva som har skjedd for å rette opp eventuelle feil. Når retur er godkjent, kan du sende pakken tilbake med skademelding fra Bring. Pakken må sendes tilbake innen rimelig tid, og innen 10 virkedager fra du har hentet pakken. Eller andre løsninger avtales direkte med oss.
Har du glemt å hente pakken din
Dersom du ikke henter pakken din innen 14 dager, vil den bli returnert til Holmen Crisp AS. Du vil motta en SMS når pakken har kommet, i tillegg får du en purring et par dager senere. Når en pakke ikke blir hentet vil Holmen Crisp AS kunne kreve fraktkostnader for tur/retur.
Har du mottatt feil vare
Send oss en e-post til nettbutikk@holmen-crisp.no og fortell hva som har blitt gjort feil. Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer, varenummer og hvilken vare som er feil. Du må informere oss om eventuelle feil innen 10 virkedager etter at du har hentet produktet.
Angrerett
Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, skade på varen, feil ved leveransen skal rettes skriftlig til oss. Ikke send tilbake varen før du har vært i kontakt med oss. På den måten slipper vi unødvendige misforståelser, i tillegg til at vi får hjulpet deg på best mulig måte.
Vi henviser til angrerettloven dersom du angrer på et kjøp hos oss. I pakken du har mottatt, ligger det et angreskjema som du også kan finne på ”min konto”. Fyll ut skjema og send varen til oss i retur innen 14 dager. Eventuell returforsendelse må betales av deg.
Du har alltid 14 dagers angrerett iht. gjeldende lover og regler. Det eneste vi krever fra deg er at varen kommer tilbake til oss i sin opprinnelige stand innen rimelig tid. Original emballasje og merkelapper skal legges ved returen. Dersom du har fått en defekt vare står vi for returkostnaden.
Reklamasjon
Er det mangler eller feil ved varen, sender vi deg ny vare. Du må ha gyldig reklamasjon for å pengene tilbake og for å få dekket returkostnaden.
Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig med bilder. Kontakt oss på nettbutikk@holmen-crisp.no For raskest behandling av din retur bør e-posten inneholde kundenummer, ordrenummer, hvilket varenummer det gjelder og feilmelding/begrunnelse.
Vi anbefaler deg å bruke Norgespakken ved Posten eller Smartpost slik at du har sporings muligheter og forsikring.